Κατάσταση λειτουργίας myDATA:
Η διαβίβαση στην myDATA δεν παρουσιάζει προβλήματα
τώρα | 12:40 | 12:35 | 12:30 | 12:25 | 12:20 | 12:15 | ||||||||||||||||||||||
16/04 | 12:10 | |||||||||||||||||||||||||||
11/04 | 21:10 | |||||||||||||||||||||||||||
15/03 | 17:45 | 16:50 | 16:25 | 16:20 | 16:10 | 16:00 | 15:35 | 14:50 | 14:45 | 14:40 | ||||||||||||||||||
13/03 | 14:05 | |||||||||||||||||||||||||||
08/03 | 13:05 | |||||||||||||||||||||||||||
25/02 | 08:50 | 08:35 | 08:30 | 08:30 | 08:25 | 08:20 | 08:15 | 07:30 | 06:30 | 06:00 | ||||||||||||||||||
24/02 | 23:55 | 23:53 | 23:50 | 23:40 | 23:20 | 23:15 | 23:05 | 23:00 | 22:55 | 22:50 | ||||||||||||||||||
22/02 | 21:02 |
OK | Σφάλμα |
Το παραπάνω αποτέλεσμα αφορά στην περίπτωση διαβίβασης από το κανάλι E.R.P Εμπορικά, Λογιστικά Προγράμματα Διαχείρισης όπως είναι το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit.
Οδηγίες :
Στην 1η γραμμή “τώρα” εμφανίζονται οι τελευταίοι 6 έλεγχοι.
Αν στη γραμμή “τώρα” ΔΕΝ έχει καταγραφεί ένα ή περισσότερα σφάλματα, εμφανίζεται το λεκτικό «Η σύνδεση με το myDATA δεν παρουσιάζει προβλήματα».
Αν στη γραμμή “τώρα” ΕΧΕΙ καταγραφεί ένα ή περισσότερα σφάλματα, εμφανίζεται το λεκτικό «Η σύνδεση με το myDATA παρουσιάζει προβλήματα».
Στις επόμενες γραμμές (δηλαδή για παλαιότερους των 6 ελέγχων (> 30min) , εμφανίζονται μόνο οι έλεγχοι με σφάλμα.
Αποποίηση Ευθυνών :
H ιστοσελίδα i-spirit δεν είναι η επίσημη σελίδα της Α.Α.Δ.Ε
Τα αποτελέσματα εμφανίζονται για την διευκόλυνση των χρηστών της εφαρμογής να επιβεβαιώσουν τον λόγο που δεν είναι εφικτή η αποστολή δεδομένων στην myDATA από την εφαρμογή i-spirit, ώστε οι χρήστες να έχουν μια άμεση πληροφόρηση για το status της myDATA. Τα δεδομένα που εμφανίζονται υπάρχει περίπτωση να έχουν απόκλιση.