Κατάσταση λειτουργίας myDATA, από την I-SPIRIT!

0
586

 

Κατάσταση λειτουργίας myDATA:

 

Η διαβίβαση στην myDATA δεν παρουσιάζει προβλήματα

τώρα 12:40 12:35 12:30 12:25 12:20 12:15
16/04 12:10
11/04 21:10
15/03 17:45 16:50 16:25 16:20 16:10 16:00 15:35 14:50 14:45 14:40
13/03 14:05
08/03 13:05
25/02 08:50 08:35 08:30 08:30 08:25 08:20 08:15 07:30 06:30 06:00
24/02 23:55 23:53 23:50 23:40 23:20 23:15 23:05 23:00 22:55 22:50
22/02 21:02

 

OK Σφάλμα

 

Το παραπάνω αποτέλεσμα αφορά στην περίπτωση διαβίβασης από το κανάλι  E.R.P  Εμπορικά, Λογιστικά Προγράμματα Διαχείρισης όπως είναι το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit.

Οδηγίες :
Στην 1η γραμμή “τώρα” εμφανίζονται οι τελευταίοι 6 έλεγχοι.
Αν στη γραμμή “τώρα” ΔΕΝ έχει καταγραφεί ένα ή περισσότερα σφάλματα, εμφανίζεται το λεκτικό  «Η σύνδεση με το myDATA δεν παρουσιάζει προβλήματα».
Αν στη γραμμή “τώρα” ΕΧΕΙ  καταγραφεί ένα ή περισσότερα σφάλματα, εμφανίζεται το λεκτικό  «Η σύνδεση με το myDATA παρουσιάζει προβλήματα».
Στις επόμενες γραμμές (δηλαδή για παλαιότερους των 6 ελέγχων (> 30min) , εμφανίζονται μόνο οι έλεγχοι με σφάλμα.

Αποποίηση Ευθυνών :
H ιστοσελίδα i-spirit δεν είναι η επίσημη σελίδα της Α.Α.Δ.Ε
Τα αποτελέσματα εμφανίζονται για την διευκόλυνση των χρηστών της εφαρμογής  να επιβεβαιώσουν τον λόγο που δεν είναι εφικτή η αποστολή δεδομένων στην myDATA από την εφαρμογή i-spirit, ώστε οι χρήστες να έχουν μια άμεση πληροφόρηση για το status της myDATA. Τα δεδομένα που εμφανίζονται υπάρχει περίπτωση να έχουν απόκλιση.

katastasi leitoyrgias mydata

 

https://www.i-spirit.gr/katastasi-leitoyrgias-mydata?fbclid=IwAR0irjCIT2zI4ahpGOQJRA9LrOgaxAC_8oMg8fCUSkuQ2eWo9HTSR05QAfA

 

Νικόλαος Σπυρόπουλος

Προγραμματιστής/αναλυτής και co Founder της i-spirit Software.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ