Σχετικά με τις ανακοινώσεις που διαβάζω στα γνωστά SIte – Facebook – etc περί διαβίβασης λιανικών με ΦΗΜ και myDATA έχω να καταθέσω τα παρακάτω:
- Πρόστιμο αν δεν διαβιβάζουν στην myDATA . την 01/10/2022 οι ΦΗΜ* ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ
- Πρόστιμο αν δεν διαβιβάζουν στο esend (ή αλλιώς στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΦΗΜ της ΑΑΔΕ).την 01/10/2022οι ΦΗΜ* ΙΣΧΥΕΙ
- *ΦΗΜ = Ταμειακές – Φορολογικοί και Α.Δ.Η.Μ.Ε
- Τι πρέπει να κάνει ο λογιστής (Για τις περιπτώσεις που αναβάθμισε ο πελάτης του την ταμειακή μηχανή ή τον φορολογικό μηχανισμό του)
- Ζητάει από τον πελάτη του να επικοινωνήσει με τον τεχνικό ( αναγράφεται με αυτοκόλλητο στην ταμειακή μηχανή) για να του στείλει το 1ο Ζ επιτυχούς διαβίβασης στο esend που έβγαλε ο τεχνικός όταν έκανε την αναβάθμιση για να το αναφέρει στο βιβλίο της ταμειακής μηχανής
- Τι πρέπει να κάνει ο λογιστής (Για τις περιπτώσεις που ΔΕΝ αναβάθμισε ο πελάτης του την ταμειακή μηχανή ή τον φορολογικό του)
- Ενημερώνει τον πελάτη του ότι πρέπει να αναβαθμίσει την ταμειακή μηχανή του.
- Στην συνέχεια του ζητάει ότι αναφέρει η παράγραφος το 1.1
- Τι ενέργειες πρέπει να κάνει ο λογιστής όταν ο πελάτης του έχει ΦΗΜ
- Αν έχει ταμειακή μηχανή διαβιβάζει μια φορά τον μήνα το τις πωλήσεις του μήνα (από την Ειδική φόρμα ή από την λογιστική του εφαρμογή)
- Αν έχει Φορολογικό μηχανισμό ή ΑΔΗΜΕ διευκρινίζει με την εταιρεία που έχει την εφαρμογή (εμπορική διαχείριση) αν θα διαβιβάσει εκείνη σύνοψη και χαρακτηρισμό στην myDATA ώστε να μην επαναδιαβιβάσει και ο λογιστής και έχει διπλές πωλήσεις στην myDATA και πράττει ανάλογα.
- Πότε θα ανακοινωθούν τα πρόστιμα για την MH διαβίβαση σύνοψης και χαρακτηρισμών στην myDATA
- Τον Δεκέμβριο του 2022.
Νίκος Σπυρόπουλος
|
Είστε λιτοί και κατατοπιστικοί σ’ όλα τα θέματα. Μπράβο σε όλους σας!!!