6 Ερωτήσεις για την Ανανέωση Δελτίου Ανεργίας

6 Ερωτήσεις για την Ανανέωση Δελτίου Ανεργίας:

1.Κάθε πότε πρέπει να ανανεώνω το δελτίο ανεργίας;

Η δυνατότητα ανανέωσης ξεκινάει 20 ημέρες πριν την ημερομηνία λήξης του Δελτίου ανεργίας και διαρκεί μέχρι την ημερομηνία λήξης του. Μετά την παρέλευση του εν λόγω χρονικού διαστήματος το δελτίο ανεργίας διαγράφεται αυτόματα. Σε αυτή την περίπτωση, οι πολίτες μπορούν να προβούν στην έκδοση νέου δελτίου ανεργίας, εφόσον εξακολουθούν να ισχύουν οι προϋποθέσεις εγγραφής στο Μητρώο ανέργων.

2.Πού μπορώ να ανανεώσω το Δελτίο ανεργίας;

Η ανανέωση του δελτίου ανεργίας γίνεται αποκλειστικά με τους ακόλουθους τρόπους:

3.Πώς μπορώ να γίνω χρήστης των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΟΑΕΔ;

Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω διαδικτύου θα πρέπει να πιστοποιηθείτε ως χρήστης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς TAXISnet, πατώντας εδώ μέσω της επιλογής «Σύνδεση στο Σύστημα μέσω πιστοποίησης από την ΑΑΔΕ»

4.Πώς γίνεται η ανανέωση μέσω των ηλεκτρονικών Υπηρεσιών;

Ακολουθεί επισυναπτόμενο αρχείο οδηγιών

5.Είναι απαραίτητη η αυτοπρόσωπη παρουσία μου στα ΚΕΠ για την ανανέωση του δελτίου μου; Μπορεί να γίνει η ανανέωση του δελτίου μου με την επίδειξη σχετικής εξουσιοδότησης;

Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω ΚΕΠ καθώς και για την έκδοση όλων των βεβαιώσεων των επιδοτούμενων ή μη ανέργων, απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου

6.Τι θα πρέπει να προσκομίσω στα ΚΕΠ για την ανανέωση του Δελτίου Ανεργίας;

Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) θα πρέπει να έχετε μαζί σας ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης)

A3 FYLTELIKO XAKR_XVRIS ESPA (1)

 

Συντακτική ομάδα taxvoice.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ